top of page
Er zijn nog geen tags.

ZOEKEN OP TAGS: 

RECENTE POSTS: 

BEZOEK ME OOK OP:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

De lentekriebels!


Lentekriebels? Ideaal moment voor een frisse start en een grote opruim actie, ook in je koelkast en je snoepkast! Ook voor jullie: vul je koelkast met verse groenten, fruit en frisse melk- of sojaproducten en je snoepkast met noten, gedroogd fruit, crackers, zelfgemaakte havermoutkoekjes, …. Ban die snelle suikers!

De lentekriebels motiveren mij ook om te sporten, hopelijk julle ook! Nu nog wachten op de zon!

Deze ochtend me in het zweet gewerkt in de pilates les. Nee, dit is niet voor watjes! Voor de mensen die van hun kopje koffie nippen in het cafetaria lijkt het alsof we liggen te relaxen op ons matje. Wel, ik kan je verzekeren het is zwoegen! Afzien! Buik intrekken, rechte rug en dat wanneer je net uit bed komt! Die rug, zo stram!

Te laat opgestaan en snel wat magere platte kaas gegeten. Geen brood in huis, geen tijd om havermoutpap te maken. Mijn favoriete glutenvrije crackers zijn ook geen optie. Ja, ze bevatten ook suiker! Alles bevat suikers! Boe! Moet ik op zoek naar crackers zonder tarwe én suiker. Zal volgende week eens in de natuurwinkel binnenspringen.

Terug naar de pilatesles, het gaat me minder goed af. Voor de sporters onder jullie: de befaamde man met de hamer stond klaar om me een klopje te geven! Volgende keer toch wat koolhydraten eten. Super veel zin in suikers bij thuiskomst. Hoe werk ik die drang weg? Met appel- en perenstroop zonder toegevoegde suikers, vers van de pers! Mijn broer is fruitteler en maakt dit zelf, IDEAAL!! Puur fruit! Thank you! Heerlijk op een cracker of een rijstwafel. Druiven zijn ook beste vrienden geworden, lekkere zoete snoepjes.

Al enkele dagen zit er een grote chocoladetaart in mijn hoofd! En die wil maar niet weg! Ben nochthans niet zo een taart-eter. Maar bij de plaatselijke bakker heb ik zo een lekkere taart! Dat zal mijn beloning worden na een maandje zonder suiker!

Toch wel moeilijk om alle suikers en chocolade bannen.


  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey
bottom of page